Kontakt oss

Akutt hjelp

Ved akutt hjelp er vakttelefonen åpen hele døgnet. Ring 55 52 70 80 og deretter tast menyvalg 1. Les mer på våre sider om hjelp ved skader og sykdom.


Kundesenter

Kontakt vårt kundesenter om du har spørsmål rundt kjøp av forsikringer, "Min Side", endringer, faktura eller andre henvendelser.

Telefon: 55 52 70 80

Ordinære åpningstider

Våre kunderådgivere er tilgjengelige:

  • Mandag: kl. 09.00 – 15.00
  • Lørdag og søndag: stengt

Klagemuligheter

Vi i Spar Forsikring er opptatt av at kundene er fornøyde. Er du uenig i måten vi har behandlet din sak ønsker vi at du gir oss beskjed.

Vi ber vi deg først ta kontakt med vårt kundesenter slik at vi kan oppklare eventuelle misforståelser eller gi deg nye opplysninger. Hvis vi ikke kommer til enighet har du flere muligheter til å gå videre med saken din.

I Spar Forsikring har vi en intern klagenemnd som skal sørge for betryggende klagebehandling. Sender du en epost til klage@sparforsikring.no vil nemnden se på behandlingen av din sak.

I eposten til vår interne klagenemnd bør du oppgi navn, adresse, telefonnummer, avtale- eller saksnummer, samt en kort beskrivelse av saken din.

Hvis du ikke får medhold i vår interne klagenemnd kan du gå videre til Finansklagenemnda:

Finansklagenemnda
Postboks 53, Skøyen
0212 Oslo
Telefon: 23 13 19 60
Telefaks: 23 13 19 70
Besøksadresse: Drammensveien 145 A, 5 etg. 0277 Oslo



Ring oss:

55 52 70 80

Send e-post:

kundeservice@sparforsikring.no

Adresse:
Lilleakerveien 2 A, 0216 Oslo
Postboks 184 Lilleaker

Org.nr: 989 563 521